Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

dr.organic- serum na okolice oczu

By | 20:58 4 comments


Rok temu na moim blogu pojawił sie wpis o zakupie serum marki dr.organic. Nie sądziłam wtedy, że zużycie tego produktu zajmie mi aż tyle. Dziś więc w końcu czas na jego recenzję.


Skład bardzo ciekawy. Bioaktywne, naturalne i organiczne produkty.


Producent zapewnia nas, że serum:

  • zminimalizuje głębokie linie pod oczami,
  • zminimalizuje zmarszczki,
  • złagodzi obrzęki,
  • wygładzi skórę.





Moje obserwacje i opinia:

Konsystencja serum jest dość gęsta, łatwo się wchłania i nie podrażnia okolic oczu. Tylko raz miałam zaczerwienioną skórę, ale powodem było nałożenie go na inny produkt. Wygodna pompka, którą kontrolujemy ilość produktu. Zapach jest dość specyficzny, ziołowy. Serum nie przypadnie tym osobom do gustu, które nie lubią efektu rozgrzewania. Ja za tym uczuciem nie przepadam, ale tu trwa to chwilę i nie powoduję podrażnienia, więc jestem  w stanie to lekceważyć. Skóra wokół oczu jest wygładzona, zmęczenia po nieprzespanej nocy znikają. Mój partner również używał ze mną tego produktu i u niego również zauważyliśmy wygładzenie zmarszczek mimicznych, zmniejszenie obrzęku. Produkt bardzo wydajny, choć nie używaliśmy go codziennie. Jedynym małym minusem jest fakt, że produkt osadził się na górnej ściance i nie można go wydobyć oraz to, że rurka od pompki jest za krótka i na dnie zostało jeszcze trochę serum. Ja po tak długim czasie stosowania go i wąchania mam ochotę na coś nowego, ale bardzo polecam przetestowanie tego serum i tej marki.



Znacie jakieś produktu tej marki? A może i Wy możecie polecić mi dobry produkt pod oczy? 



Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. pierwszy raz widzę kosmetyki z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu w Wielkiej Brytanii sa bardzo znane, sprzedawane w sklepach ze zdrowa zywnascia. Jest ich bardzo duzo. Polecam Ci sprobowac :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Polecam wiec sprobowac, jezeli tylko bedziesz miala okazje go kupic :)

      Usuń