Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Dwa buble do włosów

By | 17:40 8 comments
  

Prawie rok temu kupiłam dwie mgiełki do włosów, z zamiarem używania ich w celu odświeżenia włosów i ochrony przed ciepłem suszarki, a także nadania im blasku. Mowa o popularnej w UK marce V05 i wszystkim znanej L'oréal


  Jak to zwykle bywa, producenci obiecują nam w obu przypadkach cuda (jeden z nich nawet pisemnie). Odbudowa, blask, sprężystość...itd.



Pierwszą mgiełkę pryskamy na suche włosy lub zaraz po umyciu, wysuszone ręcznikiem.  Produkt ma przyjemny zapach, który przypomina mi kosmetyk stosowany kiedyś przez mamę. Niestety na tym kończą się jego zalety. 

Żaden z obiecanych efektów nie miał miejsca. Zapach na włosach utrzymywał się dość długo, ale przecież to nie powód by go kupować. Produkt nie zniszczył włosów, ale nic z nimi nie robił. 


***




Kolejny produkt na liście potępionych miał być cudotwórcą, a okazał się leniem i tchórzem. Nic, kompletnie nic nie robił na moich włosach. Jedyne co, to pewnie on był sprawdzą ich lekkiego przesuszenia, a to za sprawą SLSu w składzie. Po co, pytam? Dlaczego mgiełka nawilżająca ma go w swoim składzie? W jakim celu? Zapach ładny i co z tego.


Obie mgiełki mają wygodne opakowanie ze spryskiwaczem. Na pewno wykorzystam jedno z nich do stosowania innych produktów.


***


Podsumowanie jest proste. Buble i tyle. 


Nowszy post Starszy post Strona główna

8 komentarzy:

  1. O V05 czytałam pozytywne recenzje, szkoda, że Cię tak bardzo rozczarował :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wlasnie skuszona pozytywnymi recenzjami tej marki, postanowilam kupic ta mgielke. No coz. Trudno, jest jeszcze tyle innych do sprobowania :)

      Usuń
  2. Faktycznie nie nadają się do niczego ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyny pozytek znajde z recyklingu butelek :)

      Usuń
  3. Ja polecam kosmetyki polskiej firmy Marion. Miałam odżywkę w sprayu z witaminami, która kosztowała 7.50 zł, ale moje włosy jeszcze nigdy się tak pięknie nie układały jak po niej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki za polecenie. Ja bardzo lubie Polskie produkty. Sa niedrogie, a dobre. Musze poszukac, czy dam rade zamowic je przez internet, a jak nie, to trafia na moja liste i przy najblizszej wizycie w Pl ich poszukam :)

      Usuń
  4. Dobrze wiedzieć że się nie sprawdzają!

    OdpowiedzUsuń