Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Jesienna wishlista zakupowa

By | 20:04 1 comment


  Dziś wracając do domu podziwiałam mieniące się korony drzew. Przyszła jesień. Moja ulubiona pora roku. Przyszedł też czas na jesienne porządki w szafach. Letnie rzeczy idą na głębokie dno, by ustąpić miejsca sweterkom i ciepłym bluzkom. 
Nie wiem jak to jest, że od lat mam deficyt swetrów w mojej szafie. Może to dlatego, że za każdym razem na zakupach coś innego, lepszego wpadnie mi w oko. 



Moja lista zakupowa nie jest powalająca. Tym razem padło na rzeczy basic, bo takich mi brakuje najbardziej. To do nich można dobierać różne ciekawe dodatki i budować różne stylizacje. 

***

Póki co siedzę przy lampce wina z lubym i planujemy gdzie pojechać na grzyby i co zjeść na kolację. Mnie tydzień minął pracowicie i nieco stresująco. Nowa aplikacja na iphone'a uniemożliwia mi dostęp do internetu i nie wiem jak to naprawić. Najgorsze jednak jest to, że przy próbie naprawy ponad 9GB zdjęć została skasowana! 

A jak Wam mija wieczór? Jakie macie plany na weekend?

Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz:

  1. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Serdecznie zapraszam :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń