Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Jesienne dekoracje domu + dwa nowe lakiery

By | 20:43 16 comments


  Witam. Jak obiecywałam wczoraj, dziś przychodzę z pomysłem na udekorowanie naszego domu. W weekend dopisała nam słoneczna pogoda i ani chwili nie siedzieliśmy w domu. Dziś spacer po parku, wycieczka do lasu po grzyby (które teraz suszą się na kominku), a wieczorem basen i sauna. 

  Mój pomysł na dekoracje nie wymaga dużego nakładu czasu i wielkich umiejętności manualnych. Wystarczy trochę inwencji i odrobinę czasu. 



Potrzebujemy kolorowych liści, jarzębiny, innych leśnych/polnych dzikich owoców, nożyczki, sznurek, świeczki dużą i małą, literatkę lub inny szklany pojemnik.


Możecie ułożyć bukiet ze świeżych liści i owoców, lepszy efekt jednak będzie, jeżeli podsuszycie listki w gazecie (nie dociskajcie zbyt mocno, by nie były zbyt wyprasowane). To samo tyczy się owoców.


Owoce dzikiej róży, jarzębiny lub inne wrzucamy do szklanego naczynia, wraz ze świeczką. 


Dodatkowo możemy szklankę przewiązać sznurkiem ozdobnym i powpinać ususzone, kolorowe listki. Zamiast jarzębiny do środka obok świeczki można wrzucić kasztany, żołędzie lub inne leśne znaleziska.





Rzut okiem na świecznik raz jeszcze wieczorną porą.


Wracając ze spaceru po parku (zdjęcia na instagramie) trafiłam przypadkiem do sklepu i wyszłam z kilkoma drobiazgami. Dwa lakiery do paznokci marki Revlon. Mięta i  łosoś. Może już tego roku nie będą odpowiednie, ale skoro były w promocji, to czemu nie.




Portfel, który również może służyć za małą clutch bag.



***

Macie jakieś swoje pomysły na udekorowanie domu? Lubicie tego typu ozdoby?


Nowszy post Starszy post Strona główna

16 komentarzy:

  1. Piękne dekoracje:) I lakiery również:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam całkiem podobny portfel:) co do ozdób...osobiście uwielbiam wszelkiego typu świeczki i świeczniki:D właśnie zastanawiam się nad stworzeniem czegoś ciekawego z wykorzystaniem głównie kasztanów ...:)
    Zapraszam do odwiedzin http://anowiw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kasztanów można również stworzyć piękne dekoracje. Ja niestety nie mam ich blisko domu, więc muszę dobrze poszukać, aby je dostać.

      Usuń
  3. Świetna dekoracja. Jak byłam mała uwielbiałam tworzyć kompozycje z suchych liście. Teraz ograniczam się do wazonu wypełnionego kasztanami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja delektuję się ile mogę! Uwielbiam :)

      Usuń
  4. Świetna dekoracja ;) Mam dużo kasztanów w ogródku i myślę nad ich wykorzystaniem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. Daj znać jak cos wymyslisz :)

      Usuń
  5. Super dekoracja, masz prawdziwy talent. Ja tak nie potrafię :(

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie.

    http://www.daariaaa.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. Warto byc sprobowala. Moze akurat odkryjesz w sobie potencjal :)

      Usuń
  6. Piękne kolorki :) Ja jesienią stawiam najczęściej na czerwienie i bordo :) A dekoracje fantastyczne!
    Pozdrawiam!

    lifeisyourcreation88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) ja tez wole ciemniejsze lakiery na jesienna pore. Byly w promocji, wiec kto by sie nie skusil :))

      Usuń
  7. Bardzo ładne dekoracje. Ja niedługo przeprowadzam się do nowego domku nie daleko las więc bede mogła poszukać fajnych gałazek i liści do dekoracji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno znajdziesz tam mnostwo ciekawych i pieknych dekoracji :)

      Usuń