Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Muszę iść na odwyk, czyli znowu kupiłam lakiery do paznokci

By | 19:15 11 comments


  Jakiś czas temu powiedziałam sobie "koniec z kupowaniem nowych lakierów do paznokci". Nie mam ich tonę, ale wiele z nich nie używałam na prawdę długi czas. Postanowiłam wrócić do co poniektórych, lecz kuszące promocje na koniec lata i początek jesieni sprawiły, że w koszyku wylądowały kolejne. Bo przecież pięć odcieni łososiowych to za mało...



Kolejny łososiowy odcień. No cóż, mam do tego koloru słabość. Pięknie wygląda przy opalonej skórze. Miętowy natomiast mam pierwszy raz. Długi, długi czas nie mogłam przekonać się do niego na paznokciach, ale trafiła mi się mega przecena, więc postanowiłam spróbować. 




Jeże któraś z Was śledzi moje wpisy/ zdjęcia na instagramie, to pewnie kojarzycie szary odcień lakieru na moich paznokciach. Byłam zaskoczona jego łatwą aplikacją, dobrym kryciem i przede wszystkim trwałością, a w połączeniu z top coatem mega długą trwałością. Transparentny lakier natomiast chcę wykorzystać jako odżywkę do paznokci, wrzucając do buteleczki pokrojony czosnek. Zobaczymy jak się sprawdzi.

***

  Po krótkim wpisie wracam do nauki. W poniedziałek mam egzamin, a jak dobrze pójdzie to dwa, więc ostro się uczę. A Wy jak spędzacie sobotni wieczór?


Nowszy post Starszy post Strona główna

11 komentarzy:

  1. Ja w sobotę idę na uczelnie i w niedziele więc będe siedzieć w domciu


    http://www.daariaaa.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam lakiery z Revlonu, świetnie się spisują na moich paznokciach. Ja całe szczęście studia mam już poza sobą :D z czego niezmiernie się cieszę :) powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) ja rowniez lubie lakiery tej marki, choc niestety zdarzyl mi sie jeden bubel.

      Usuń

  3. ech ;/ znam ten nałóg kupowania kosmetyków :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dzieki. Juz dzis testowalam mietowy odcien i musze przyznac, ze super wyglada :)

      Usuń
  5. ja też mam zawsze o parę lakierów za dużo, ale chyba po prostu nie da się mieć ich niewiele ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie :) zawsze jakiś kolor skusi.

      Usuń