Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Aktualizacja włosów- Listopad 2013

By | 18:52 16 comments


  Przyszła pora na napisanie kilku słów o moich włosach. Jak piałam TU, po nieudanej wizycie u fryzjerki moje włosy nie wyglądały najlepiej i postanowiłam je zapuścić i wybrać się na ich ponowne podcięcie. Niestety obowiązki i inne sprawy pochłaniały mój wolny czas i weekendy, a że do salonu samochodem mam jakieś pół godziny jazdy i muszę się umówić na wizytę, to niestety nie znalazłam czasu. Teraz chyba już poczekam do świąt.

Nie wiem, czy kogoś z Was zainteresuje moja pielęgnacja włosów, ale mam w planach napisanie postu na ten temat. Nie robię nic szczególnego, ale może komuś pomogę. 


Włosy urosły ok. 6-7cm. Pod koniec września zauważyłam ich nadmierne wypadanie. Często mam tak w okresie jesienno- zimowym. Podejrzewam, że to również spowolniło ich wzrost. Nie widzę nowych baby hair. Mam nadzieję, że jakaś kuracja, maska pomoże, bo nie mogę już patrzeć na  ich ilość na szczotce.  Jak wspomniałam wcześniej, nie mam ostatnio zbyt wiele czasu, więc zdjęcia zostały wykonane przy sztucznym świetle, a górne z prawej przy użyciu lampy błyskowej. 


Wciąż nie podobają mi się końcówki, które nie są równe, przez co nie układają się dobrze. Prostownicy nie używałam od chyba pół roku, więc włosy nie są przesuszone, ani rozdwojone. Wciąż używam TT, który jest moim ulubieńcem wszechczasów. 

Dla porównania zdjęcia z września i okropne cięcie.  TU link do tego posta.




Macie jakieś sprawdzone sposoby na pielęgnacje włosów w okresie zimowym? Jak radzicie sobie z nadmiernym wypadaniem ich?




Nowszy post Starszy post Strona główna

16 komentarzy:

  1. Ja na wypadanie polecam wodę brzozową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy wcześniej nie używałam. Ciekawe czy tu dostanę, bo chętnie spróbuje. Dzięki za radę :)

      Usuń
  2. Cudowne masz włosy! Ja robię miksturę z podgrzanego lekko oleju kokosowego nierafinowanego, olejku rycynowego i łyżeczki miodu. Na mnie działa ;) Nie mam może tak pięknych włosów jak Ty ale też i nie narzekam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za radę i komplement :) ja bardzo, bardzo lubię miód i olejek kokosowy, mam wszystkie składniki w domu, wiec na pewno spróbuje. Ile trzymasz taka maskę na włosach?

      Usuń
  3. jak ja ci zazdroszcze tak lsniacych wlosow !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chętnie poczytam o Twojej pielęgnacji:) Może coś ściągnę i też będę miała takie piękne włosy;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. Milo wiedziec. Zatem na pewno pojawi sie taki wpis :)

      Usuń
  5. Masz śliczne włosy <3!
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania mojego bloga, postaram się odwdzięczyć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Niestety nie bawie sie w takie obserwowanie.

      Usuń
  6. Jak ja bym chciała mieć takie włosy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Na wypadanie to zależy co skalp lubi. Trzeba próbować. Nawilżanie, wcierki, odżywki, ampułki. Pełno tego. Mnie włosy leciały po tym, jak nakładałam cokolwiek na skalp. Czy to zły szampon czy zła odżywka. :D Trzeba uczyć się na błędach. Ewentualnie jakieś wspomagacze przeciw wypadaniu i lecim. :D Śliczne włosy. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Mam w zapasie wcierke z rzepy od Joanny i kilka innych specyfików, wiec będę próbować. Najlepiej sprawdzić produkty na własnej skórze :)

      Usuń