Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

REVLON kolejny raz, czyli mój nowy ulubieniec na paznokciach

By | 19:45 6 comments


  Nazywam się Magdalena i jestem uzależniona od kupowania lakierów do paznokci. Zapoznałam się z ulotką dołączoną do opakowania i śmiało stwierdzam, że skutków ubocznych brak ( po za moim portfelem), zatem póki co nie będę konsultować się z lekarzem lub farmaceutą. Za to zapytam Was o to, czy podoba się Wam ten kolor. 



Bardzo lubię markę Revlon. Lakiery od nich mają ładną pigmentację i nasycenie koloru. Z większości z nich byłam i wciąż jestem zadowolona. 


Bardzo spodobał mi się ten kolor. Połączenie ciemnego różu, czerwieni, bordo i burgundu. 


Bardzo elegancki kolor, ale nieco łagodniejszy od krwistej czerwieni, którą uwielbiam, ale nie zawsze mam na nią ochotę. Z top coatem bardzo długo się trzyma i pięknie błyszczy. Paznokcie pomalowałam we wtorek i dopiero dziś zauważyłam odpryski. Wcześniej minimalnie ścierał się na końcach.


Bardzo łatwy w aplikacji, ale najważniejsze, że nie smuży. Pokrycie jest jednolite i nie ma mowy o prześwitach.


Lakier kupiłam w mega promocji, ale wiem teraz, że mogłabym zapłacić za niego więcej, bo na prawdę warto. Ciężko jest kupić drogi lakier nie wiedząc czy będzie dobry. Ja trafiłam na kilka bubli z tej marki i bardzo żałowałabym, gdybym wydała na nie dużą kwotę. 



A jak jest u Was? Kupujecie drogie lakiery, czy wolicie te tańsze? Co sądzicie o tym odcieniu?




Przez cały tydzień walczyliśmy z naprawą komputera, bo posiały się wirusy. Potraciłam wiele, ale najważniejsze, że już wszystko działa. Ja wracam do nauki, bo w poniedziałek mam egzamin, a zaległości stertę. Życzę udanego weekendu.
Nowszy post Starszy post Strona główna

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. :) Moj nowy ulubieniec- ideal na jesien i zime.

      Usuń
  2. świetny kolor! osobiście uwielbiam lakiery Revlon i czasem zdarza mi się wydać na lakier więcej, bo mam nadzieję, że będzie mi dłużej służył i na szczęście jak na razie się nie zawiodłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczny kolorek ;) w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolorek! :)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń