Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Aktualizacja włosów grudzień 2013 oraz kilka migawek poświątecznego lenistwa

By | 17:08 23 comments


  Witam Was po Świętach. Mam nadzieje, że miło spędziliście czas w gronie rodziny, bo ona jest najważniejsza. Ja od poniedziałku wracam na siłownie spalić te wszystkie zjedzone kalorie. 

  Miesiąc się kończy, więc przyszła pora na aktualne zdjęcia włosów. Znowu nie udało mi się trafić do fryzjera. Brak czasu, praca i przygotowania do Świąt sprawiły, że o tym zupełnie zapomniałam. Teraz to już chyba poczekam do urlopu, który planuje w styczniu. Z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale mój partner jest ich autorem. To chyba dużo Wam mówi.




Mimo, że na zdjęciach włosy prezentują się całkiem dobrze, to niestety ich kondycja nieco podupadła. Wypadają intensywniej niż zwykle, elektryzują się jak nigdy i są już nieco przesuszone na końcach. Piję cały miesiąc skrzyp polny, mam też zamiar jeść lub pić siemię lniane. Chcę jednak poczekać i sprawdzić, czy napar ze skrzypu działa. 

***



Gorąca czekolada. Kartki od znajomych i rodziny. Ręcznie robiony stroik. Moja pachnąca choinka. Must have- barszcz z uszkami. Przystrojony kominek. Chocovine, czyli mój nowy przysmak. Pyszny piernik mojej koleżanki. 


Herbata z cytryną i mniszkiem, to mój zimowy przysmak, a do towarzystwa Kevin. Bez niego nie ma Świąt.

***


Jaka jest Wasza zimowa pielęgnacja włosów? Macie jakieś sprawdzone sposoby na przystopowanie wypadania włosów? 




Nowszy post Starszy post Strona główna

23 komentarze:

  1. Na zdjęciach Twoje włosy prezentują się nienagannie:) A barszczyk z uszkami to moje ulubione świąteczne danie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Barszcz na swieta smakuje wyjatkowo :)

      Usuń
  2. Piękne włosy *.* Jestem zauroczona nimi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne włosy! :)
    Może spróbuj wcierać kozieradkę,mi pomogła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze przypomnialas mi o niej :) kolezanka kupila mi jakis czas temu. Schowalam ja do szafki i zapomnialam. Dziekuje za przypomnienie. Teraz tylko musze poczytac jak ja zaparzac :)

      Usuń
  4. Śliczne masz włosy ;)
    A co do siemienia lnianego to serdecznie polecam, jest genialne nie tylko na włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) nie wiem tylko, czy lepiej je jesc rano, czy pic. Musze popytac i poczytac :)

      Usuń
    2. Ja codziennie rano dodaję je do owsianki :) wersja do picia jest troszkę mniej przyjemna :) a jeśli chodzi o włosowe zalety siemienia ;) to polecam artykuł z bloga:
      http://www.alinarose.pl/2012/09/naturalna-pielegnacja-wosow-siemie.html
      Dużo ciekawych informacji :)

      Usuń
    3. Dziękuje za Twoja odpowiedz. Po pracy zabieram sie za czytanie :)

      Usuń
  5. Zazdroszcze wlosow kochana. <3
    Obserwujemy?
    http://msunseenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku masz niesamowite włosy, piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo ładne włosy :)

    http:// mimibloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Na zdjęciach włosy wyglądają naprawdę super! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje włosy są bardzo zadbane, wyglądają pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:) niestety ostatnio bardzo wypadaja i sie lamia :/

      Usuń
  10. Zauważyłam, że wypadanie ustaje, gdy regularnie jem kalarepę i surową kapustę. Te warzywa stanowią bogate źródło cysteiny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, ciekawa uwaga. Jak jesz ta kapuste? Sama, czy z czyms? :)

      Usuń