Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

DIY- Dekoracje świąteczne

By | 21:27 14 comments


  W zeszłym roku dodałam dwa posty o dekoracjach świątecznych, które można zrobić samemu, w domowym zaciszu. Ponieważ mój blog nie był wtedy obserwowany przez wiele osób, postanowiłam odświeżyć je i zachęcić raz jeszcze do spróbowania. Nie kosztują wiele czasu i pieniędzy, więc może ktoś z Was się skusi na dekoracyjne DIY. Dajcie znać. 


Orzech i makaron może odmienić wygląd każdej choinki. Link >TU<



Zapach goździków i pomarańczy unoszący się w pokoju. To zapach świąt. Link >TU<


Już na weekend planuję wrócić do blogowania. To zabawne, ale założyłam tą stronę z nudów, a dzięki niej teraz go nie mam. Wiele planów i postanowień na mojej głowie, a rok się kończy. 


Jak Wasze przygotowania do Świąt? 

Nowszy post Starszy post Strona główna

14 komentarzy:

  1. Też uwielbiam zapach gozdzików i pomaranczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam domowej roboty dekoracje swiateczne :) szkoda tylko ze nie mam czasu ich robic :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie ozdoby wykonuje sie bardzo szybko i bez wiekszego wysilku. Może te orzechy troche dluzej, ale za to nie trzeba ich robic co roku :) pomarancze juz tak.

      Usuń
  3. Uwielbiam naturalne, własnoręcznie wykonane ozdoby. Mają w sobie dużo uroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez. Wydaje mi sie, ze wtedy nasze drzewko jest takie spersonalizowane, takie nasze :)

      Usuń
  4. o! zapomniałam o orzechach na choinkę! dziękuję za przypomnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzieki za fajna propozycje! juz w piatek usiade je robic)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Goraco zachecam i oczywiscie daj znac jak wyszly :)

      Usuń
  6. Uwielbiam pomarańczowe i goździki :)

    OdpowiedzUsuń