Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Dużo pomysłów i inspiracji na zapakowanie prezentów

By | 18:36 14 comments


  Uwielbiam pakować prezenty. Co roku pakowałam swoje i bliskich, a nawet zdarzało się, że i sąsiadka mnie prosiła o pomoc. Nie lubię gotowych torebek, bo są mało oryginalne. W tym roku nie jadę do domu na święta, więc prezenty zamierzam kupić nieco później. Dlatego też postanowiłam poszukać czegoś w sieci. Jest tam cała masa pomysłów i różnych inspiracji. Oto te, które zaciekawiły mnie najbardziej. 

















Jak widzicie zdecydowanie podobają mi się ekologiczne opakowania, zdobione ręcznie. Szczególnie te z wełnianymi bombkami lub z serwetką i gałązkami iglaka. A jakie Wam przypadły do gusty najbardziej?

Co myślicie o tych pomysłach? Jak Wasze pakowanie? Robicie sami, czy kupujecie gotowe?



Nowszy post Starszy post Strona główna

14 komentarzy:

  1. bardzo fajne pomysly na pakowanie! musze kiedys tez sprobowac cos takiego wyczarowac,bo ja narazie ograniczam sie kupowanymi torebkami)))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne pomysły :) szkoda, że w tym roku już wszystko zapakowałam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ja co roku sama pakuję prezenty (niezła frajda:) W tym roku zrobiłam coś podobnego do zdj nr 6;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Frajda lepsza chyba od samego dostawania ich :) na pewno wygladaja pieknie :)

      Usuń
  4. Mnie zauroczyły te z mini wianuszkiem:) Sama niestety nie mam talentu, więc zwykle stawiam na gotowy papier (nie koniecznie świąteczny) i materiałowe wstążki, z których wiążę duże kokardy:) Drukuję też kolorowe karneciki z imionami. W tym roku postawiłam na połączenie srebra i granatu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to tez jest inwencja twórcza! Dekorowanie gotowych torebek tez jest ciekawe :))

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się szary papier jako prezentowy ! :)

    PS. Zapraszam do mnie na rozdanie, do wygrania Baby Lips Maybelline, eyeliner Rimmel oraz piaskowy lakier :)
    Wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  6. Też wycinałam takie gwiazdki jak ta czerwona! :) ale reniferka nic nie pobije <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pięknie zapakowane prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram sie w przyszlym roku zrobic takie male dziela :)

      Usuń