Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Pomysły na prezent. Zeszłoroczna grafika raz jeszcze

By | 16:50 12 comments


  Witam Was w zimny i pochmurny wieczór. Od jakiegoś czasu czytając blogi spotykam się z różnymi pomysłami na prezenty. Ja w zeszłym roku również zrobiłam swoją grafikę, ale blog nie obserwowało dużo osób, więc kolejny raz chce odświeżyć pomysły i Wam je pokazać. Kto wie, może pomogę komuś, kto jeszcze nie wie co kupić. 


Ona




On




Babcia




Dziadziuś



Post "ona i on" znajdziecie  >TU<.
Post "babcia i dziadziuś"   >TU<.



  Ja osobiście lubię kupować różne gadżety, które znajdą praktyczne zastosowanie. Nie lubię kupować zbędnych bibelotów, bo one tylko zbierają kurz. Lubię też obdarowywać bliskich wszelkiego rodzaju książkami, grami, i biletami na różne wydarzenia. 


Jak Wasze przygotowania do świąt? Prezenty kupione? Choinka ubrana? Ja w tym roku mam jakiś chwilowy zastój i tylko choinka dumnie się pręży w salonie. 



Nowszy post Starszy post Strona główna

12 komentarzy:

  1. Śliczna choineczka. Moja też już jest ubrana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysły , nawet widzę bokserki mojego faceta xd

    OdpowiedzUsuń
  3. robot bylby idealny:) Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne propozycje prezentów :) Praktyczne i takie lubię kupować najbardziej :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Takie praktyczne prezenty sa chyba najlepsze :)

      Usuń
  5. prezenty kupione, zapakowane :)
    choinka ubrana!

    TT bym chętnie dostała i miss dior i pędzle i w ogóle podobają mi się Twoje propozycje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za docenienie staran :) kto wie co Mikolaj Ci przyniesie. Moze przeczytal ten komentarz :D

      Usuń
  6. Super propozycje. Ja jutro jeszcze skompletuje prezenty i zacznę je pakować a później wciskać w walizkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucky you :) dziekuje za docenienie pomyslow.

      Usuń