Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

W piżamie na Święta? Przy Świątecznym stole? Co to za pomysł? Serio? Piżamie?

By | 19:09 13 comments


Mniej więcej takie pytania zadałam sobie, kiedy zostałam poproszona o przebranie się na Szkocką Wigilię. Jest nieco inna, począwszy od dnia, w którym świętują, ale nigdy nie spodziewałabym się takiego pomysłu. Z racji tej, że jest to dla nas swego rodzaju zaszczyt, móc świętować w gronie znajomych, którzy teraz i nas traktują jako swoich członków, nie mogłam odmówić. Wciąż zastanawiam się jak to będzie. 

W tym celu wybraliśmy się do Primarka. w którym tanio można kupić takie dziwactwa i to za grosze. Ku mojemu zdziwieniu, na wieszakach zobaczyliśmy ogromny wybór piżamowych przebrań. Żyrafy, pingwiny, niedźwiedzie, krokodyle i inne stwory. Jest to dowód na to, że wielu Szkotów tak właśnie się przebiera w ten dzień. Muszę koniecznie dowiedzieć się skąd taki pomysł (choć pewnie ze Stanów, bo wszystko co zza oceanu ich fascynuje). Nie łatwo było coś wybrać, bo wokół tych właśnie przebrań było duże oblężenie. W końcu jednak znaleźliśmy coś, co może się nada.  



\
Pan renifer ma gwiżdżący nos i ogonek, a także zakryte nogi/ kopyta. 


Pani renifer na gustowną muszkę i dorodne poroże, a także mięciutkie futerko. 


Piżamy na pewno przydadzą się nam w chłodne i zimowe wieczory. W swojej szafie mam już takie dwie (jedna to królik) i bardzo dobrze sprawdzały się po kąpieli. Do spania raczej się nie nadają. Niezbyt są wygodne. 



 Wyobrażacie sobie siebie w takim przebraniu, przy Wigilijnym stole? Ja wciąż nie. 


***


Na koniec mały drobiazg. Uwielbiam wszelakie szale, chusty i apaszki. Od dawna chciałam mieć taki szalik w kratę. Ten niezwykle mięciutki, który otulając szyję pieści ją. 


Miłego tygodnia.




Nowszy post Starszy post Strona główna

13 komentarzy:

  1. fajne te pizamki! moja wspollokatorka wlasnie w takiej spi (ma kroliczka)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja tez mam krilika, ale przez jego ogonek w niej nie spie :))

      Usuń
    2. tamta pizama to nie ma ogonka,ale jest tak ciepla ze nie rozumiem jak mozna w niej spac! ja to bym chyba ugotowala sie we snie!

      Usuń
    3. hehe. Pewnie jest zmarzluchem jak ja. Moj partner nieraz dziwi sie jak moge spac tak naubierana, ale mnie zawsze jest zimno :))

      Usuń
  2. u mnie mania onesie trwa juz od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) jakies obsesje i hobby miec trzeba :))

      Usuń
  3. Gwiżdżący nosek jest słodki c: ciekawa jest relacji z tej wizyty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno napisze o niej :) sama jestem ciekawa/przerazona wizja pizamy w swieta.

      Usuń
  4. Chciałabym taką piżamkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe. Tego typu pizama swietnie sprawdza sie w chlodne wieczory :) moze kiedys postaram sie o jakies rozdanie z ich udzialem :))

      Usuń
  5. Ależ piękne piżamy! Rewelka :) Niby takie nietypowe i rozbrajające, ale w sumie chodziłabym w takiej, bo czemu nie! Mi ostatnio wpadła w oko hurtownia Benter jeśli chodzi o piżamki takie bardziej tradycyjne i na pewno planuję taką kupić, ale teraz zastanawiam się, czy nie byłaby taka zabawna reniferkowa piżama fajnym pomysłem na prezent świąteczny dla samej siebie hehe!

    OdpowiedzUsuń