Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Aktualizacja włosów Syczeń 2014

By | 17:18 16 comments


Dzisiejszy dzień spędziłam głównie na gonitwie za sukienką. W piątek mamy imprezę noworoczną z pracy i oczywiście potrzebowałam nowej kiecki. Nic ciekawego jak zwykle nie było. Kupiłam jedną ale nie jestem pewna czy się nada, więc jutro pojawi się na blogu zdjęcie i prośba o pomoc. Po południu basen i sauna. Jestem już trochę zmęczona, a czeka mnie jeszcze nauka. Tak więc dziś tylko szybki wpis o moim aktualnym stanie włosów. 


Niedawno wybrałam się do fryzjerki, aby skrócić je nieco z długości. Teraz widzę, że powinnam je jeszcze więcej przyciąć. Włosy są już długie i mycie ich, a także suszenie zabiera mi sporo czasu. Po za tym o tej porze roku i takich warunkach atmosferycznych, moje włosy upadają nieco kondycyjnie. Przesuszają się na końcach, przetłuszczają u nasady i strasznie, ale to strasznie się elektryzują.




***




Jak mają się Wasze włosy o tej porze roku?


Miłego wieczoru i udanego tygodnia.
Pozdrawiam, Magdalena


Nowszy post Starszy post Strona główna

16 komentarzy:

  1. Piękne masz włosy, zawsze nie mogę się na nie napatrzeć. Moje nie widziały fryzjera już chyba pół roku, więc końcówki są w stanie tragicznym:( Muszę się w końcu wybrać je podciąć i to niestety sporo:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo :) Podetnij te zniszczone, a wlosy odzyja. Nie ma co sie szczypac. One zawsze odrastaja :)

      Usuń
  2. bardzo ladne masz wlosy! a moze napisac jakich odzywek/masek uzywasz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz przepiękne włosy! Również czekam z niecierpliwością na info o używanych przez Ciebie kosmetykach do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo. Nie sadzilam, ze kogos zainteresuja produkty, ktorych uzywam, bo to nic nadzwyczajnego. Jak tylko dorwe odpowiednie swiatlo, to jeszcze w tym tygodniu pojawi sie post :)

      Usuń
  4. Masz naprawdę piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo :) Milo czyta sie komplementy :))

      Usuń
  5. Buty, buty, skąd te piękne buty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primark :) widzialam taki lub podobne u Kasi Tusk i bardzo chcialam je miec. Udalo sie :)

      Usuń
  6. Zbieram szczękę z podłogi, masz włosy moich marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo czytac taki komentarz :) dziekuje za komplement. Pozdrawiam

      Usuń
  7. Bardzo ładny estetyczny blog :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. Wciaz nad nim pracuje, ale milo czytac pochwaly. Taki mam zamiar- estetyczny i minimalistyczny blog :) rowniez pozdrawiam

      Usuń