Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Jakie kosmetyki polecacie kupić w Polsce?

By | 16:13 8 comments


  Witajcie. Już jutro lecę do Polski. Stęskniona za rodziną odliczam godziny. Z każdą wizytą w rodzinnym kraju odwiedzam drogerie. Oglądając vlogi i czytając blogi co chwilę któryś z kosmetyków mnie zainteresuje i mam ochotę go kupić. I wiecie co? Wchodząc do drogerii i widząc masę produktów mam ciemno przed oczami. Od razu zapominam co chciałam. Kupuję wszystko inne, tylko nie to co chciałam.




  • Jestem ciekawa czy znacie jakieś dobre odżywki do rzęs, które w składzie nie mają oleju rycynowego? Niestety mam nadwrażliwość na ten produkt lub, co gorsza, uczulenie.  


  • Szukam też dobrego kremu na zimno i mróz. Mam skórę wrażliwą, suchą, skłonną do podrażnień. Często też swędzi mnie i piecze. Potrzebuję bogatego nawilżenia/ natłuszczenia. 


  • Ciekawa jestem też, czy ktoś z Was miał okazję używać Dermosan tłusty lub półtłusty? Polecacie go? Sprawdził się u Was? Jakie efekty zauważyliście po jego stosowaniu?

  • Ostatnim razem, będąc w Polsce, szukałam balsamu do paznokci 2x5 ale nie mogłam go dostać. Wiecie może gdzie go znajdę? Szukałam w Rossmannie na dziale z akcesoriami do paznokci, ale nie było. 


  Jeżeli wiecie w jakich drogeriach lub aptekach są promocje od poniedziałku, to również napiszcie. Będę Wam wdzięczna za każdy komentarz i pomoc. A może jest jakiś produkt, który chcielibyście mi polecić?


Z góry dziękuję wszystkim za odpowiedź. 


Nowszy post Starszy post Strona główna

8 komentarzy:

  1. balsam do paznokci 2x5 jest w aptekach DOZ, przynajmniej można go zamówić z odbiorem w wybranej przez siebie aptece z ich sieci, a tak to zależy od asortymentu konkretnej apteki.
    A fajne nawilżenie znalazłam w kremie Ziaji - kuracja dermatologiczna AZS, krem kojący nawilżający. Nie mam AZS, ale krem bardzo fajnie nawilża, nie zapycha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki. Musze wiec poszukac takiej apteki lub zamowic online. Ostatnio kupilam krem z Ziajki Ulga do skory wrazliwej, ale jakos mnie nie oczarowal. Dodatkowo piekly mnie po nim oczy. Na pewno dam mu szanse, ale ten o ktorym piszesz moze byc lepszy :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. teraz sa fajne promocje w Super-Pharm i Naturze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzieki za wiadomosc. Nie wpadlabym na to, zeby tam poszukac :)

      Usuń
  4. Mój typ kremu to alantan, a jeśli chodzi o paznokcie to polecam odżywki Eveline!

    OdpowiedzUsuń