Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Peeling do rąk inspirowany naturą

By | 08:04 10 comments


  Moje urlopowanie powoli dobiega końca, ale może to dobrze, bo obawiam się, że lokalne drogerie i apteki znacząco opustoszały. Podobnie jak mój portfel. Za to podwójna moc babci i mamy sprawiły, że zdobyłam dodatkowe kilogramy. Bilans chyba został zachowany.
Podczas mojej ostatniej wizyty, wraz z bratową, wypatrzyłyśmy w Tesco na promocji pewien ciekawy produkt. Można go zrobić samemu, ale to propozycja dla tych bardziej leniwych. Mowa o 2- fazowym peelingu do rąk z oliwką i solą od Cztery Pory Roku. 




Produkt ten zapewnia intensywny masaż skóry, oczyszcza i złuszcza zrogowaciały naskórek, wygładza i uelastycznia. Oliwa z oliwek natłuszcza, regeneruje i chroni przed wolnymi rodnikami. Zawarte w peelingu składniki wzmacniają naturalną warstwę ochronną naskórka, czyniąc go gładkim i aksamitnym. 


Ciekawa jestem, czy ktoś z Was miał okazję testować ten produkt, gdyż wydaje mi się, że jest trudno dostępny.

Co myślicie o takim gotowym produkcie? Warto kupić, czy lepiej zrobić samemu? Używacie w ogóle peelingów do rąk?



Nowszy post Starszy post Strona główna

10 komentarzy:

  1. Niestety do tej pory nigdzie go nie widziłam :( Kremy do rąk CPR bardzo lubię, więc ten peeling też bym chętnie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kremy znalam, bo sa popularne, ale ten peeling tez byl dla mnie nowoscia. Bardzo fajny. Polecam jak znajdziesz :)

      Usuń
  2. nie spotkalam sie jeszcze z tym produktem , wyglada ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Uzyłam raz od mojej mamy i efekt mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam cos podobnego z P2 kompletny bubel ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, mam straszną awersję do Czterech Pór Roku, ale ten produkt mnie zaciekawił i chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skad ta niechec? Jakis niemily incydent? Ja tej marki znalam kremy do rak, a teraz ten peeling. Jak tylko go znajdziesz, to polecam.

      Usuń