Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Wiśnia na paznokciach od Maybelline

By | 22:16 8 comments


  Dziś krótki wpis o nowym lakierze od Maybelline, który kupiłam już jakiś czas temu, ale nie miałam okazji go przetestować. Niestety nie udało mi się zrobić zdjęcia w ciągu dnia. Ostatnio pogoda w Szkocji nie rozpieszcza nas. O godzinie czternastej muszę świecić w domu światło, bo jest tak szaro i ponuro.




Jest to soczysta, ciepła czerwień wpadająca bardziej w tony różu, niż bordo. Miła odmiana po ciężkich i ciemnych odcieniach tego koloru. Idealny na codzień i wieczorowe wyjścia. Pasuje zimową porą, jak i letnią. Jestem pewna, że u stóp będzie prezentować się równie dobrze. 


Ciekawa jestem czy Wy macie wciąż ochotę na takie kolory, czy wolicie coś lżejszego?



Nowszy post Starszy post Strona główna

8 komentarzy:

  1. uwielbiam wszelkiego rodzaju czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubie czerwienie na paznokciach o tej porze roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez. Moze dlatego, ze za oknem zimno, a czerwony taki ciepły :))

      Usuń
  3. idealny kolor dla mnie! :)
    Pozdrawiam!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Taki lzejszy odcien nudnych juz dla mnie mocnych czerwieni :)

      Usuń