Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Last minute DIY: Valentines Hearts Jar

By | 22:42 20 comments


  Kochani bez zbędnego przedłużania. Mam opóźnienie i chciałabym Wam przedstawić jeden z drobiazgów, jakim mam zamiar jutro obdarować mojego partnera. Słoik z sercami niespodziankami, a w środku słówka do spełnienia. Coś podobnego do kuponów miłosnych. Te robiłam na jego urodziny, więc musiałam wymyślić coś innego. 



Serca robi się bardzo szybko. Moje miały być tylko czerwone, ale przeliczyłam się co do ilości papieru. Nic nie szkodzi. Panowie i tak mają problem z odróżnianiem pochodnych barw. Słówka możecie wydrukować sami, ale jeżeli chcecie gotowy szablon, to napiszcie w komentarzu swój email. Oczywiście słoik użyjcie taki, jaki macie pod ręką. Na koniec potnijcie cienkie paski z papieru lub gazety do wypełnienia. Jeszcze tylko ozdobna wstążka i karteczka z czułym słówkiem, np. "Zgadnij kotku co mam w środku"




Pomysł na zrobienie tych serc znalazłam w sieci. Chciałam Wam zrobić ładne zdjęcia, ale niestety w Szkocji wciąż pada i jest szaro nawet w ciągu dnia. Widać to niestety po jakości zdjęć, ale mam nadzieję, że mi to wybaczycie. 


Prawda, że łatwe? Jeżeli macie papier kolorowy jednostronny, to przy pkt. 4 na obrazku kolorowa strona powinna być od dołu, a na górze biała. Tak było u mnie w przypadku czerwonych serc. Przy pkt. 11 pamiętajcie, aby włożyć karteczkę z niespodzianką. Ja użyłam kwadratów różnej wielkości dla urozmaicenia. 


Słówka mam w dwóch językach, więc jeżeli tylko jesteście zainteresowani, to dajcie znać. Wystarczy je wydrukować i pociąć. Bardzo szybkie i proste do zrobienia. Można je oczywiście w dowolny sposób spersonalizować. 


Wydaje mi się, że dwukolorowe serca wyglądają ciekawie i na pewno ozdabiają słoik. Na początku spoglądałam na ściągę, ale później powstawały jedno za drugim. Kiedyś chciałam zrobić gwiazdki z papieru, ale nie wyszły i zraziłam się do tego typu rzeczy. Tu jednak była sama przyjemność z tworzenia takich pięknych serc. 




Jestem bardzo ciekawa, czy komuś z Was spodobał się ten pomysł i czy cieszylibyście się z takiego prezentu?

Happy Valentines!
Nowszy post Starszy post Strona główna

20 komentarzy:

  1. Świetny pomysł :) Bardzo lubię prezenty handmade :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) ja chciałabym dostać kiedys od partnera prezent hand made, ale chyba sie nie doczekam:)

      Usuń
  2. Bardzo fajny pomysł:) Przede wszystkim coś nowego, a nie tylko misie, kartki i czekoladki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie. Ile mozna kupowac to samo :) dziekuje.

      Usuń
  3. Pomysł jest fantastyczny :-) Uwielbiam takie diy :-) I na dodatek wygląda to mega uroczo :-) Mam nadzieję, że druga połówka się ucieszyła :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. Bardzo sie ucieszyl i teraz wyciaga co chwile ze sloika serducho :)
      Pomysl okazal sie byc bardzo trafiony.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziekuje :0 okazal sie byc swietny :)

      Usuń
  5. Wow! Zawsze chciałam mieć wyobraźnię i cierpliwość do takich prac artystycznych itp. niestety mnie tym nie obdarzono, ale za to Tobie wyszło to świetnie. Może mi kiedyś również się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje :)) ja myslalam, ze juz jej nie mam, ale okazalo sie, ze poklady wyobrazni jeszcze gdzies sa. Polecam przelamac sie i sprobowac :))

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny pomysł,szkoda że trafiłam tu po walentynkach,ale na następny rok wykorzystam Twój pomysł:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :)) pomysl nada sie rowniez na urodziny. Daj koniecznie znac jak to zrobisz. Ciekawa jestem efektu :))

      Usuń
  8. Hey fajny pomysł :) można go wykorzystać przy prezentach dla mężczyzn, którzy wszystko już maja :) Naprawdę ciekawa alternatywa do sklepowych prezentów. Jeśli masz ochotę to wpadnij http://desbonbons2135.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :0 Tak jest w przypadku mojego partnera. W zasadzie ma wszystko co chce. Cięzko jest wiec znalesc cos nowego. Po za tym taki hand made prezent czesto jest bardziej osobisty :)
      Pozdrawiam.

      Usuń