Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Czy można się ubrać modnie w marketach? Subiektywny przegląd

By | 19:33 14 comments


  Witajcie kochani. Na moim blogu zapanowała cisza w lutym. Wszystko za sprawą egzaminu, który już w poniedziałek. Dodatkowo kilka innych spraw pochłonęło mnie bez końca. Chciałam, to mam. Korzystam z każdej wolnej chwili i okazji by inwestować w siebie. Czuje i mam nadzieję, że ten rok będzie dla mnie przełomowy. Nie chcę też pisać na siłę byle jakich postów. Jak już coś robić, to porządnie. 

Póki co wiosna zbliża się tu wielkimi krokami i choć w piątek rano auto miałam oszronione, to za to w ciągu dnia świeciło piękne słońce. Żonkile już od jakiegoś czasu czekają na rozwinięcie pąków, a krokusy i przebiśniegi dumnie się już prężą do słonka. Dziś marzec przywitał nas słońcem. Wam też już tęskno do wiosny?

***

Jeżeli chodzi o podstawowe ubrania w szafie, takie jak spodnie jeansowe, klasyczne koszule, itp., to lubię kupować je dobrej jakości, bo będą mi służyć przez długi czas (teoretycznie). Trendy sezonowe szybko się zmieniają, więc nie ma co przepłacać za koszulki, szaliki i inne dodatki. Ostatnio zainteresowało mnie kilka ubrać w markecie i postanowiłam zrobić mały przegląd. Oto co znalazłam.



 George to marka ubrań, której w Polsce nie ma, ale można je kupić np. na allegro. Mam kilka rzeczy i po wielu praniach pozostają wciąż takie same. Podobnie dodatki.  Są dobrej jakości. 

 Tej marki nie muszę Wam przedstawiać, bo na pewno każdy z Was ją zna. Dobre jakościowo ubrania w przystępnej cenie. Mam wrażenie, że F&F bardzo się zmieniło na przestrzeni ostatnich lat i ich asortyment zmienił się znacząco na lepsze. A Wy jak sądzicie?

Tu to najmniej znana mi marka, bo sklep ten rzadko odwiedzam. Mam dwie rzeczy kupione kilka lat temu i są wciąż w dobrym stanie. Bardzo często w pracy koleżanki polecają mi tą markę. Znacie?



Każdy ze sklepów prowadzi sprzedaż online, więc jeżeli coś się Wam spodobało, to możenie to zamówić.
Nie jestem modowym ekspertem, ale przeczytałam już kilka artykułów i postów dziewczyn o tym, że pastele znów wracają do łask. Bardzo się cieszę, bo lubię ten trend w modzie. Uważam, że pastelowe zestawy są bardzo kobiece i idealne na wiosnę. Ciekawa jestem czy lubicie je tak jak ja?


Wpadło Wam coś w oko? Lubicie zakupy ubraniowe w marketach, czy wolicie ich unikać?

Życzę Wam udanego wieczoru.

Nowszy post Starszy post Strona główna

14 komentarzy:

  1. o dzieki za zestawienie:) ja uwielbiam ubierać sie w marketach ale jeszcze bardziej kocham ubierać sie w Primarku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) ja w Primarku kupuje duperele, dodatki, bo z jakoscia u nich kiepsko. Czasem zdarzy sie wyjatek, ale tak jak napisalam wyzej, podstawowe ubrania garderoby lubie dobrej jakosci.

      Usuń
  2. Wszystko bardzo mi się podoba i z chęcią przygarnęłabym do swojej szafy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ciesze sie, ze spodobaly Ci sie propozycje :)

      Usuń
  3. Można, można :) Za o wiele mniejszą kasę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, oszczednosc na pewno mozna zauwazyc :)

      Usuń
  4. Zazwyczaj stawiam na dobrą jakoś ubrać, a w marketach różnie z tym bywa, chociaż zdarzyło mi się parę razy znaleźć w Tesco coś godnego mojej uwagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubie czasem kupic cos sezonowego za grosze :)

      Usuń
  5. Zanim dowiedziałam się o trendach miałam ochotę na koronki i kwiatowe wzory. :) Szczęście w kwestii mody sprzyja mi w tym roku.

    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych bo zostaję na dłużej. Podoba mi się tu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez mam ochote na cos koronkowego. Kwiaty juz w szfie sa, wiec czas na cos nowego. Dziekuje za mily komentarz "))

      Usuń
  6. ja bardzo lubię cygaretki z FF, dwa lata temu kupiłam tam takie w odcieniu koralowej czerwieni i śmigałam cale lato, w tym roku mam nadzieje ze się jakieś podobne również tam pojawia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj dawno już nie kupowałam ubrań w supermarketach...chociaż t-shirty z FF bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy ich ńie mialam, moze warto kupic i zobaczyc :))

      Usuń