Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Czy znalazłam już wiosnę dookoła siebie? Mix ostatnich dni.

By | 18:03 16 comments


  Jak mija Wam niedziela? Ja mam dziś dzień lenia. Dopadły mnie wiosenne migreny. Za oknem znów szaro i buro. Słucham muzyki, szperam w sieci i szukam inspiracji. Ostatnie tygodnie były dla mnie intensywne i dużo się działo. Moim noworocznym postanowieniem na marzec była zmiana wizerunku bloga, ale niestety nie mogę się na nic zdecydować. Czy to możliwe, by być aż tak wybrednym?



W czwartą niedzielę Wielkiego Postu w Wielkiej Brytanii obchodzi się Dzień Matki (Mothering Sunday). Zawsze wtedy muszę kupić kartki dla mam, gdyż w maju ich nie będzie. W tym roku wybrałam się na ostatnią chwilę i wybór już nie był taki duży. Po za tym omal nie zostałam staranowana przez spóźnialskich. Kartki były przepiękne. Z kokardkami, guziczkami i innymi ozdobami. Najbardziej spodobały mi się te z okienkiem na rysunek dla dzieci. Taka kartka byłaby dla mnie najpiękniejszym prezentem. 


Nowy kurs rozpoczęłam wcześniej, niż było to planowane na początku, więc kilka spraw zostało odłożonych na później (jak np. zmiany na blogu). Jak wiecie po ośmioletniej przerwie znów jeżdżę autem i czuję się już swobodnie za kierownicą. Jednak jadąc do college'u w godzinach szczytu i szukając miejsca parkingowego w centrum miasta mina nieco mi rzednie. Widok z okna w sali pozwala jednak szybko zapomnieć o stresie. 


Wiosenny spacer w promieniach słońca to było coś, czego trzeba mi było już od dawna i choć zimny wiatr ciągle przypominał o sobie, to ochota nie odeszła. Uwielbiam patrzeć jak przyroda budzi się do życia z zimowego snu. 


 W Polsce chodziłam dużo po górach, które miałam na wyciągniecie ręki. Tu w Szkocji, niedaleko domu znaleźliśmy miejsce, gdzie mamy małą ich namiastkę. Idealne miejsce na weekendowy piknik lub spacer z psem. Mogłabym tam siedzieć na polanie i godzinami podziwiać widoki. 


Kolejne miejsce godne polecenia. Mugdock Park, miejsce nieczynnego już zoo i ruiny zamku. Ma on ciekawą historię i na pewno pojawi się o nim osobny wpis. Jestem ciekawa jak będzie on wyglądał, gdy wszystko zakwitnie. 


Małe przyjemności. Siłownia i bieżnia, z którą się bardzo zaprzyjaźniłam. Haribki bliźniaki. Pamiętam, kiedy jako dziecko szukałam bliźniaczych paluszków w paczce. Też szukaliście? Na obiad placki ziemniaczane z fetą i koperkiem, a do tego łosoś w ziołach. Idealne wiosenne danie. Oczywiście żonkile królują ostatnio w salonie. Uwielbiam te kwiaty.

***


Jestem ciekawa czy Wy już znaleźliście wiosnę u siebie i jak spędzacie ostatni weekend marca?




Nowszy post Starszy post Strona główna

16 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kartki dla mam :) Mm, a obiad z przedostatniego zdjęcia wygląda naprawdę apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kartki co roku sa piekniejsze. Jest w czym wybierac. Obiad byl udanym eksperymentem :))

      Usuń
  2. bardzo zaintrygowało mnie nieczynne ZOO i ruiny zamku :) czekam niecierpliwie na osobny wpis :)

    wiosna u Ciebie :) u nas też powoli wkracza do domku

    pozdrawiam słonecznie z Krakowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno sie pojawi :)) tu wiosna idzie, ale chyba tiptopami :)) czekam jednak wytrwale.

      Usuń
  3. u nas dzis wiosna... ALE MNIE JAKOŚ ONA NIE CIESZY MAM DOŁA EMIGRACYJNEGO:((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalia wiem co czujesz, bo mnie czesto on dopada. Sprobuj jednak znalesc pozytywna mysl, rzecz wokol siebie. Male cos, co poprawi Ci humor.

      Teskonta zawsze bedzie z nami i bedzie o sobie przypominac. Wazne, by znalesc pozytywne rzeczy tu, gdzie teraz jestesmy. Cieszyc sie z malych rzeczy nawet, jesli wydaje sie to byc glupim gadaniem. Ja mialam przez kilka lat stany depresyjne i dopiero bylo mi ciezko. Teraz wyszlam/ wychodze na prosta.

      Pozdrawiam. Odezwij sie niedlugo i daj znac jak sie masz :))

      Usuń
  4. a jaki kurs robisz w collegu? ja się właśnie zastanawiam nad powrotem do studenckiej ławy i zastanawiam się czy dam radę tu w Szkocji, eehhh strach ma wielkie oczy w moim przypadku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. IT, czyli komputerowy i drugi ksiegowosc. Na poczatku wiadomo jest trudno, ale z czasem latwiej wszystko przychodzi. Wiecej wiary w siebie :)) ja sie tak rozkrecilam, ze szukam kolejnych :))

      Daj znac jak sie na cos zdecydujesz. Zawsze sluze rada. Mozesz smialo pisac ma moj e-mail :))

      Usuń
  5. Piękne te kartki dla mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, piekne, a to tylko kilka z tysiecy roznistych.

      Usuń
  6. ja kupiłam sobie hiacynta do pokoju, jak zakwitnie, będzie wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam te kwiaty. Takie wiosenne i pachnace :))

      Usuń