Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Kolejny czerwony lakier do kolekcji- Rimmel 447 Right Royal Red

By | 00:25 8 comments



 Witajcie. W końcu nadszedł upragniony weekend. Masa planów i rzeczy do zrobienia. Wciąż szukam inspiracji dotyczących zmiany wizerunku bloga. Nie jest łatwo podjąć decyzję. A Wy jakie macie plany?

Nie jestem pewna, czy interesują Was wpisy o lakierach, ale ja osobiście je lubię. Zawsze wypatrzę coś ciekawego. Dziś kolejny już Rimmel. Bardzo lubię lakiery ich marki. Mają ładne kolory, dobrą pigmentację i niską cenę.




Kolor mocno nasycony i soczysty. W okresie zimowym wolę trochę ciemniejsze odcienie czerwieni, a wiosną zdecydowanie te żywsze i jaśniejsze. Producent zapewnia żelowe wykończenie. Połączenie najlepszego elastycznego polimeru, Lycry i mikrominerałów zapewnia idealnie wygładzoną powierzchnię paznokcia oraz błyszczący i długotrwały kolor. Zgadzam się, ale nie są to tak spektakularne efekty jak ten opis. 


Dość cienki pędzelek ma pomóc w  malowaniu pasków do frencha. Przy pokrywaniu całej płytki paznokcia, zwłaszcza szerokiej możecie mieć trochę zabawy. Mnie to jednak nie zraziło. Miłym zaskoczeniem jest fakt, że pomimo nałożonej grubej warstwy lakier nie odpryskuje na drugi dzień, a jedynie zdziera się na końcach. Dopiero po kilku dniach pojawiają się małe odpryski. 


Bardzo się polubiliśmy i zapewne ten kolor będzie u mnie często gościł. Ciekawa jestem co Wy nosicie teraz na paznokciach?






P.S. Dziś kupiłam reklamowaną nowość. Balsam pod prysznic. Wersja inna od tej klasycznej. Ciekawe jak się sprawdzi. Używaliście? Znacie już ten produkt?


Nowszy post Starszy post Strona główna

8 komentarzy:

  1. Kolor lakieru jest naprawdę bardzo ładny, lubię takie soczyste odcienie czerwieni :) Generalnie do co lakierów rimmela to miałam dwa i jeden był naprawdę świetny, ale drugi się nie sprawdził. Teraz na wiosnę pewnie zakupię jakiś nowy kolor to sięgnę po tą firmę by zobaczyć jak się sprawdzi trzeci. W końcu do trzech razy sztuka :)
    A balsamu pod prysznic jeszcze nie miałam, ale to pewnie kwestia czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci lakiery Rimmela i ten balsam rowniez. Swietna sprawa :))

      Usuń
  2. ladny,klasyczny kolor. obecnie na paznokcjach mam jaskrawy blekit od P2, wiosenny nastroj gosci juz i na moich pazurkach!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba juz wszyscy tesknia za wiosna :)) nie znam tej marki P2. Dobra jest?

      Usuń
  3. Uwielbiam czerwienie od Rimmel, na tą nowość się pewnie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Swietna pigmentacja i trwalosc :)

      Usuń