Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Niedzielny mix. W poszukiwaniu wiosny

By | 17:17 28 comments


  Ostatnio dużo się u mnie działo i dzisiejsza niedziela jest czasem na odpoczynek. Poranny spacer do parku był zbawienny po porannym przejedzeniu i pozwolił zrobić miejsce na kolejne porcje domowego, niedzielnego obiadu. Słonko, kaczki na kanale, kwitnące stokrotki i pączki na drzewach oznajmiają, że zbliża się wiosna. 




Uwielbiam kwiaty cięte w domu. Szczególnie wiosną, kiedy mogą zagościć u mnie żonkile i tulipany. Przypominają mi o Dniu Kobiet, nadchodzącej wiośnie i zbliżającej się Wielkiej Nocy. 


Dzisiejszy spacer był odprężający. Budząca się przyroda, śpiew ptaków, słońce, szum wody. Lubicie tą muzykę?


Popołudniowa kawa i ciasto były małym grzechem, ale że w Szkocji pogoda jest zmienna, to niestety musiałam sobie umilić jakoś czas. 



Jak spędzacie popołudnie? Mnie czeka domowe spa i przygotowania do nowego kursu, który lada chwila zacznę. Kupiłam też kolejny kolaż na zdjęcia i czeka mnie wybieranie tych wyjątkowych zdjęć. Mając ich tysiące trudno będzie mi podjąć decyzję. Ostatnio upodobałam sobie tego typu ramki i szukam dla nich miejsca w domu. Lubię mieć wspomnienia na wyciągnięcie ręki. A Wy? 
Miłego tygodnia!

Nowszy post Starszy post Strona główna

28 komentarzy:

  1. Ramka śliczna:) Też ostatnio myślę intensywnie nad wyeksponowaniem zdjęć, ale jeszcze nie mam koncepcji jak dokładnie miałoby to wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się marzy taka sciana pelna zdjec. Moze kiedys :))

      Usuń
  2. Uwielbiam tulipany, nie mogę się doczekać kiedy będę je miała u siebie w ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie w swoim ogrodku ciesza jeszcze bardziej :))

      Usuń
  3. Witaj , nominowałam Cie w zabawie liebster award, zapraszam :) http://zakladnicycodziennosci.blogspot.com/2014/03/liebster.html#more

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziekuje :)) lubie robic tego typu rzeczy :))

      Usuń
  5. Aż poczułam całkowity klimat wiosny oglądając te zdjęcia ;) no i te ciasteczko !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo, ze rozbudzilam Twoja wyobraznie :))

      Usuń
  6. Ja uwielbiam spacery po parku z śpiewem ptaków w tle, niestety u mnie bliżej mam na plaże nic do parku :)
    Jeśli masz ochotę zobaczyć to zapraszam
    http://desbonbons2135.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po plazy tez mozna sie zrelaksowac i pospacerowac :)) przewaznie chcemy tego, czego nie mamy w zasiegu :))

      Usuń
  7. Spacer w taką pogodę jest jak najbardziej wskazany ;) !

    OdpowiedzUsuń
  8. hej
    jestem tu pierwszy raz ale zostaję :)
    dołączam do obserwatorów i zapraszam do siebie sissi1910.blogspot.com
    fajnie piszesz podoba mi się, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej, ale od razu się cieplej i weselej robi po takim poście! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny mix :-) Ramka jest piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :)) ramka wciaz czeka na zdjecia. Nie moge sie zdecydowac (i zmobilizowac) :)) moze jutro mi sie uda.

      Usuń