Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Aktualizacja włosów- Kwiecień 2014 oraz życzenia Wielkanocne

By | 19:28 8 comments


  W przerwie między spacerowaniem, a objadaniem się chciałabym życzyć wszystkim sympatykom mojego bloga Wesołego Alleluja! Smacznego jajka i mokrego dyngusa. Oby ten czas spędzony był w gronie rodziny i przyjaciół. Ciekawa jestem czy macie jakieś swoje tradycje Wielkanocne? 





  Od kilku miesięcy uaktualniam stan moich włosów. Zastanawiałam się czy dalej to robić, bo nie stosuję żadnych specjalnych produktów i nie robię nic szczególnego, jednak te posty cieszą się dużą oglądalnością. Dajcie znać co o tym sądzicie. Póki co kolejna porcja zdjęć. Tym razem jednak udało mi się zrobić je w świetle dziennym i w dodatku na słońcu. Kolejnym razem wykonywał je mój partner, który nie ma ręki i cierpliwości do ich robienia. 


Włosy są już znacznie za długie i na końcach zaczynają się odwijać. Nie mam czasu ani ochoty na ich prostowanie. Za dwa tygodnie będę w Polsce i to chyba tam wybiorę się do fryzjerki. Bardzo chciałam mieć długie włosy, ale one wyglądają ładnie na zdjęciach. W praktyce są ciężkie i trudne do ogarnięcia. Suszenie, układanie i noszenie spiętych jest wymagające. Po całym dniu upięcia w kucyk moja głowa po prostu mnie boli. Będzie szkoda skrócić, ale to tylko włosy- odrosną. 


Na zdjęciu powyżej wyglądają nieco jaśniej, ale to tylko "ręka" partnera do robienia fotek. 


Ciężki kucyk, który często opada i kiedy podciągam gumki (a muszę mieć min. dwie) włosy się kruszą. 

***


Kolejny raz poniosło mnie i kupiłam n-ty już lakier do paznokci. Nie mam czasu użyć starych-nowych, a co dopiero tych. Jednak Nie mogłam się oprzeć. Tradycyjnie Rimmel i nowość MUA. Jedna z czytelniczek poleciła mi tą markę i się skusiłam. Ciekawe jak będą się prezentować na paznokciach. Znacie tę markę? Możecie polecić konkretny kolor?



Koniecznie napiszcie co sądzicie o tego typu postach u mnie i czy warto je kontynuować. Jak mijają Wam Święta? Ja wracam do sałatki i jajeczka. Jutro siłownia, basen i sauna. Obym spaliła choć połowę tego, co udało mi się w siebie władować. Pozdrawiam serdecznie. 


  Życzę Wam raz jeszcze Wesołego Alleluja! 
Nowszy post Starszy post Strona główna

8 komentarzy:

  1. Piękne masz włosy, wyglądają naprawdę wspaniale:) Ja uwielbiam długie włosy, źle się czuję w krótkich, a niestety natura nie była wobec mnie tak łaskawa w tym względzie:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Ty na pewno masz cos w swoim wygladzie, czego koglabym ja i inne dziewczyny Ci pozazdroscic :)) nie mozemy byc idealne :))

      Usuń
  2. ładne masz włosy :) ja mam takie do ramion jak na mnie to i tak sukces ;)
    śliczny kolor lakieru z rimmela :D jak pomalujesz pazurki poproszę o fotkę :)
    miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :)) jak tylko siade i zrobie porzadek z paznokciami i je pomaluje, to wstawie zdjecia tu lub na instagramie :))

      Usuń
  3. Masz pięknie włosy! Śliczny kolor ;) Ile bym dała, żeby mieć takie włosy :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie lakiery MUA nie grzesza trwaloscia ale maja fajne kolorki ;) Wlosy masz sliczne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z trwałością faktycznie szału nie ma, ale kolory tak jak piszesz, napigmentowane i ładne :) dxieki

      Usuń