Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Mój wybór lakierów do paznokci na okres wiosenny.

By | 19:55 26 comments


  Pozostając w wiosennym temacie prezentuję Wam dziś moje lakiery, które zdają się być odpowiednie na ten okres. Ciemne i ponure barwy już schowane i raczej szybko po nie nie sięgnę. Teraz mam ochotę na świeże i soczyste barwy. W tym roku ponownie mają królować pastele, więc na paznokciach będą mile widziane. 





Bardzo lubię wszelkie odcienie koralowe, delikatne róże a la french, a kiedy nie mam ochoty na kolor, to sięgam po bezbarwne lakiery. W zeszłym roku skusiłam się na miętowy i wrzosowy odcień, ale nie miałam jeszcze okazji ich nosić. Ciekawe czy się polubimy? U innych dziewczyn bardzo mi się podobały. 


Od lewej:

Revlon 229 Demure i VIVO Nall Varnish,
(mój ukochany) Revlon 017 Scene Stealer i Rimmel 200 Princess Pink
Revlon 185 Sweet Tart i nails inc. Elizabeth Street
Revlon 042 Sunshine Sparkle i Revlon 85 Minted
Rimmel 620 How do you lilac it? i Maybelline 795 Cloudy Grey
Rimmel 740 Clear i Maybelline 01 Transparent
(nieobecny na zdjęciu) Rimmel 415 Instyle Coral


Ciekawa jestem czy Wam spodobał się jakiś kolor?  Jeśli tak, to który?  Jakie są Wasze typy na wiosnę?


Nowszy post Starszy post Strona główna

26 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś Revlon Minted, jeden z nielicznych lakierów, które sięgnęły prostu dna, bo na okrągło malowałam nim paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo jestem ciekawa jak sie bedzie sprawował, ale skoro u Cienie tak sie sprawdził, to moze i mnie sie uda :))

      Usuń
  2. Vivo śliczny. Ja polecam Essie 73 Cute as a button, mój ulubieniec :)
    A tak przy okazji Essie to w Superdrug można zakupić ich tańszy odpowiednik MUA, mniejsza buteleczka ale kosztuje £1 więc może warto spróbować.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dzięki za informacje :)) musze sie im przyjrzeć. Ten vivo to tescowy lakier jest, kupiony w uk :))

      Usuń
  3. Mam chyba ten sam Maybelline 795 Cloudy Grey, albo jaśniejszy ale nie używam, moim zdaniem okropnie wygląda na paznokciach. Ja nic nie odkładam na zimę czy na lato, wszytko mam w jednym miejscu. Nie ma tego tony :) Czasem latem mam ochotę na bordowe paznokcie lub czarne a zima na jasnoróżowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chowam w przenośni. Tez lubię sięgać pi inne, np. Ponadczadową czerwień, czy inny ciemny odcień :))

      Usuń
  4. Revlon Sweet Tart to mój faworyt z tej gromadki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używałam go jeszcze, wiec ciekawa jestem efektu :))

      Usuń
  5. moja droga ja uwielbiam kolory nude :-)
    pastelowe to róże,fiolety,mięty :-)
    żółty na moich pazurkach mi się w ogóle nie podoba...
    fajną masz kolekcję pozdrawiam wiosennie i kolorowo jak u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem jakie odcienie to pasteli :)
      Rownież Pozdrawiam

      Usuń
    2. PTysiowa przeczytałam od deski do deski Twój blog :D uwielbiam go :)))))

      Usuń
    3. Bardzo, bardzo dziekuje za ten wpis i opinie :))! To swietne uczucie wiedziec, ze ktos docenia moja prace i jest oczywiscie zainteresowany tym miejscem :)

      Mam nadzieje, ze kolejne wpisy Cie nie zawioda i beda coraz ciekawsze.
      Pozdrawiam :))

      Usuń
  6. No właśnie... też to zrobiłam... Po raz pierwszy w życiu mam coś takiego, jak "lakiery na wiosnę". a przez tyle lat nic podobnego nie przyszłoby mi do głowy ;-) Tak działa blogosfera. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorek Vivo bardzo ładny. Ja osobiście bardzo lubię miętę na paznokciach, zwłaszcza w okresie wiosna/lato. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z mieta zaczynam przygode i jestem ciekawa czy sie polubimy :))

      Usuń
  8. Podobają mi się bardzo te koralowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mam w tym roku szczegolna ochote na nie :))

      Usuń
  9. Bardzo podobają mi się te Twoje beże :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sweet tart z Revlona uzywalam w ubieglym roku, ma fajny odcien, dosyc odwazny, ale latem uwielbiam takie wlasnie odcienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie bardzo spodobal sie we flakoniku, ale nie mialam jeszcze okazji go nosic. Juz niebawem jednak sie to zmieni :)

      Usuń