Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Małe zakupy w sieciówce- Matalan

By | 21:55 11 comments


  Sobota popołudnie. Partner chce wyskoczyć na piwo do kolegi, więc prosi o podwózkę. Tu po jednym piwie można jeździć, ale my choćby po kropli alkoholu nie wsiadamy za kierownicę i radzę tak robić każdemu. Plan był prosty. Chłopak do kolegi na godzinę, dwie, a ja do sklepu po coś do lodówki. Niestety obok spożywczego znajduje się małe centrum handlowe, do którego całkiem przypadkiem trafiłam. I przypadkiem coś mi wpadło w oko i wskazało drogę do kasy. Tak. Lodówka wciąż jest pusta. 


Sklep ten oferuje różnego rodzaju i stylu ubrania dla osób w każdym wieku, a także piękne dekoracje i dodatki do domu. Możecie kojarzyć go po nazwie na metce- Papaya. Kiedyś wydawał mi się być dla dużo starszych osób ode mnie. Bardzo lubię kupować tam basic cloth. Są dobrej jakości. Tym razem wpadła mi w oko szara koszulka bawełniana w białe kropki. Jest z grubszego materiału, który wolę, bo lepiej się układa i po wielu praniach wciąż dobrze wygląda. Podobną znajdziecie TU. Uprzedzam tylko, że mój partner nie jest dobrym fotografem i zdjęcia nie są dobrej jakości (jak zwykle).





Brakowało mi w szafie zwykłego swetra czy bluzy, które mogłabym zakładać do trampek. Trochę na sportowo, ale nie do końca. Ta bluza rzuciła mi się w oczy przez jej piękny pastelowo- niebieski kolor. Jest bardzo ładny. Dodatkowo prosty krój i misiowe podszycie sprawiło, że ją wybrałam. Materiał również jest nieco grubszy i sztywny, więc i tu fason powinien pozostać taki sam przez długi czas. Zobaczymy. Póki co jest za ciepło na testowanie. Znajdziecie ją TU.



Od dawna podobały mi się trampki Converse, ale nie lubię przepłacać za nazwę/ markę. Nie zawsze takie rzeczy są dobrej jakości. Póki co kupiłam zwykłe z sieciówki. Jeżeli się rozpadną szybko, to może zdecyduję się na te od All Star. Wahałam się między czarnymi, a białymi. Jest jednak lato i biel będzie pasować do pasteli, modnych w tym roku i lubianych przeze mnie. Mega wygodne trampki, które są idealne do biegania na co dzień. Lubicie takie obuwie? TU je znajdziecie.



Na obronę miałam kartę studencką, którą w tym sklepie akceptują. Bardzo fajne miejsce, które polecam Wam odwiedzić. Dużo różnych ubrać, akcesoriów i dekoracji do domu. Często są tam przeceny i można upolować fajne rzeczy. Zastanawiam się tylko co jutro będzie na śniadanie?


Znacie ten sklep? Lubicie takie ubrania, czy są dla Was nudne?


Nowszy post Starszy post Strona główna

11 komentarzy:

  1. bardzo lubie matalan , tez kiedys myslalam ze to tylko dla starszych osob :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiałam ich kolekcje dla noworodków i mniejszych dzieci - na ubrankach dla dzieciaków jak moja Amela około 5 letnich kilka razy się zraziłam ale nie poddajemy się i od czasu do czasu coś tam pewno kupimy :)
    Za to ich kolekcję dla domu UWIELBIAM! Co sezon jest z czego wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu sie zrazilas? Cos bylo nie tak z ubraniami? Czasem jest taki okres, ze w sklepach nie ma nic ciekawego, a pozniej nagle pol sklepu bysmy wykupily :))

      Usuń
  3. Bardzo lubię Matalan:)))) ale jednak primark to jest numer 1!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swego czasu obowiązkowo odwiedzałam Primark, ale tyle ubrań mi sie popsuło, ze ostatnimi czasy kupuje tam rzeczy sezonowe. Tzn. Basici wole lepszej jakości :)

      Usuń
    2. Pierwsze słyszę nazwę sklepu, ale trampki chętnie bym przygarnęła ;)

      Usuń
    3. Jest to dosc znany sklep w uk :) moze jiedys przywedruje do Polski.

      Usuń
  4. Świetne nowości, takie białe trampki by mi się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo wygodne. W ostatnim czasie dość mocno je eksploatuje i wciąż dobrze się mają :))

      Usuń
  5. W matalanie zawsze obkupuje moja mamę w rożne sukienki i spódnice sa świetnego kroju :) ja lubię rzeczy do domu i czasami fajne buty sie trafia

    OdpowiedzUsuń