Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Dziękuję!

By | 17:37 9 comments


  W pierwszy dzień jesieni na mojej twarzy pojawił się duży uśmiech, a to wszystko dzięki Wam. Jestem ogromnie szczęśliwa, bo jest już Was setka! Chciałam Wam serdecznie i gorąco podziękować za to, że postanowiliście być częścią tego miejsca i czytać moje wpisy. To ogromny zaszczyt mieć stałych czytelników. Dobrze wiedzieć, że z drugiej strony monitora siedzi ktoś, kto z zaciekawieniem czyta i śledzi tą stronę. Bardzo, bardzo Wam dziękuję. 


Na blogu ostatnio rzadko pojawiają się wpisy, ale obiecuję poprawę. W moim życiu ostatnio dużo się dzieje i chcę łapać to szczęście za nogi i brać garściami. W moim magicznym notesie jest masa pomysłów na wpisy, więc muszę tylko poukładać grafik i zmieścić się w tych 24h.


Przy okazji możecie napisać wszystko to, co chcielibyście tu przeczytać i zobaczyć, Wasze uwagi, spostrzeżenia, skargi. Jestem też ciekawa które wpisy najbardziej Wam odpowiadają i jakie chcielibyście tu przeczytać. Koniecznie dajcie znać.


Wasze komentarze i subskrypcje dają mi mega pozytywną energię. Blogowanie stało się nowym hobby i ciekawym sposobem na kontakt z nowymi osobami.
DZIĘKUJĘ!

Magdalena


Nowszy post Starszy post Strona główna

9 komentarzy:

  1. ale pozytywny wpis! :)))))) cieszę się razem z Tobą :)
    mnie się bardzo podoba Twój blog i chętnie czytam o wszystkim co tu wklejasz :)
    podobają mi się zarówno tematy kosmetyczne, ciuszkowe, zakupowe i chciałabym wszystkiego po trochu :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. ty zawsze pozytywnie reagujesz na wiekszosc wpisow :) Dziekuje, ze jestes. Postaram sie pisac o wszystkim po trochu :))

      Usuń
  2. A ja chętnie poczytałabym wpisy, gdybyś zrobiła np. serię "motywujące cytaty". Po poprzednich postach śmiem twierdzić, że masz ich sporo w notatniku i np. 7 cytatów co tydzień, po jednym na każdy dzień byłoby świetną motywacją dla wszystkich. :)

    P.s. widziałam zmianę fryzury na Instagramie. Świetna metamorfoza.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za sugestie :) faktycznie cytaty wciaz przybywaja. Napewno pojawi sie taki wpis, a moze i uda mi sie byc systematyczna i zrobic taka serie :)) widzialam u kogos takie i bardzo mnie zaciekawily.
      Metamorfoza na calego. Wciaz przyzwyczajam sie do krotkich kosmykow :))

      Usuń