Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

DIY Gift Set in a Jar #2, czyli pomysł na ciekawy prezent- Zestaw Manicure

By | 14:54 2 comments


  Tym razem propozycja zestawu, również na chłodne wieczory, do rąk. Wszystko to, co może się przydać przy pielęgnacji naszych dłoni. Zestaw bardzo podobny do poprzedniego. Zapraszam serdecznie. 


Po raz kolejny wykorzystałam tu słoik. Bardzo podoba mi się taki sposób pakowania prezentów. Również i tu możecie go zastąpić ozdobnym papierem do pakowania upominków lub kupić gotową torebkę. Wszystko zależy od Waszej pomysłowości.


Zestaw zawiera:

maść ochronną z witaminą A. Nawilży i zregeneruje naskórek i ewentualne podrażnienia,
miniaturowe opakowanie zmywacza do paznokci,
krem pielęgnujący do rąk i paznokci, z proteinami mlecznymi i ekstraktem z miodu;
ciepłe rękawiczki, które ogrzeją zmarznięte dłonie;
domowej roboty scrub do stóp. Sól morska, oliwa z oliwek i odrobina soku z cytryny;
lakier do paznokci i odżywka lub top coat,
pilnik do paznokci i tarka do stóp,
radełko i olejek do skórek,
świeczkę zapachową, która umili chwile,
zestaw wacików i patyczków do uszu,
cążki i nożyczki.



Jestem ciekawa, czy i ta propozycja przypadła Wam do gustu. Może już skorzystaliście z któregoś z pomysłów.



Spodobał się Wam ten pomysł? Co sądzicie o takich prezentach? Dorzucilibyście coś od siebie? 
Koniecznie dajcie znać.


Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze:

  1. prezent idealny dla mojej mamy :-)
    a znajdziesz jakiś prezent dla mnie? miłośniczki paryża :D

    OdpowiedzUsuń