Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Egzotyczny scrub do ciała, czyli jak rozpieścić siebie w zimowe wieczory

By | 19:31 2 comments


  Witam kochani. W Szkocji nie ma już śladu po śniegu, ale wciąż jest zimno. Moja rodzinka wysyła mi zdjęcia z śnieżnej krainy- Polski i wydaje mi się, że dzisiejsza propozycja może przypaść Wam do gustu. Jest to również świetny sposób na poprawienie sobie nastroju przed Walentynkową randką. 



  W mojej lodówce miałam kawałek mango i różowego melona. Postanowiłam więc zrobić scrub. Nie lubię takich czasochłonnych, a te, które robi się w kwadrans. Starłam więc na małych oczkach pół mango i dwa długie, grubsze paski melona. Najlepiej użyć takich już dojrzałych i soczystych.


Można odsączyć zbyt dużą ilość soku, następnie dodajemy łyżkę lub trochę więcej oleju kokosowego, który uprzednio roztapiamy.  Kolejny składnik to cukier- najlepiej brązowy nierafinowany. Ja użyłam białego i niestety musiałam dosypać go dość dużo, bo ponad pół szklanki. Na koniec opcjonalnie można dodać soku z połowy pomarańczy. Zapach takiej mieszanki jest wspaniały. Konsystencja ma być dość zbita, więc jeżeli wyjdzie Wam rzadka dodajcie cukru. Taki scrub robi się w niecały kwadrans, więc nie spędzamy w kuchni zbyt wiele czasu. W czasie kiedy napuszczamy wody do wanny, zdążymy go zrobić. 



Kiedy na zewnątrz zimno i plucha taki scrub może poprawić nam nastrój, a już na pewno zrobi to jego zapach. Trochę tropików w środku zimy. Myślę, że nasz partner również ucieszyłby się z tego zapachu. Szczególnie jutro. 





Co sądzicie o domowych scrubach? Lubicie je robić samemu? Może jest jeszcze coś, co chętnie dorzucilibyście jeszcze do niego? Dajcie znać.





Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze:

  1. przepis jest fajne, ale szczerze, dla mnie to marnotrawstwo takich wspanialych produktow! bo juz sobie wyobrazam to swietne smoosi jaki moze z niego powstac! (pierwsza linijke nie napisalam z mysla zeby Cie obrazic, tylko tak pol smiechem pol serio)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) jezeli uzyjesz oleju kokosowego kuchennego, to mozna podjadac pod prysznicem :)) na ogol wole jesc owoce, ale te byly juz troche zwiedniete w lodowce. Jezeli nie lubisz marnowac owocow, to polecam Ci moje inne propozycje scrubow, ktore tu na blogu znajdziesz :))

      Usuń