Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Pomysł na Walentynkowy prezent- Serca z niespodzianką

By | 17:58 7 comments


  Witajcie. Już niebawem Święto Zakochanych. Osobiście nie robię w tym dniu nic szczególnego i jest to dla mnie dzień jak co dzień. Wiem jednak, że dużo z Was lubi Walentynki i związane z nimi drobne upominki. W zeszłym roku zaproponowałam Wam serducha z przesłaniem w słoiku i bardzo się niektórym spodobały. 





























Jeżeli więc wciąż macie czas i ochotę na ich wykonanie, to odsyłam Was do <TEGO> wpisu. Znajdziecie tam tutorial, jak krok po kroku je wykonać. 


Koniecznie dajcie znać, czy pomysł się Wam lub ukochanym spodobał i co w ogóle myślićie o takich prezentach.
Nowszy post Starszy post Strona główna

7 komentarzy:

  1. Witaj ;) A ja mam takie pytanie z innej beczki ;D Balsamów do ciała jak i odżywek nie używam na dekolt i plecy bo wiem, że mogą mnie zapchać, Ale czy uważasz, że np oliwki do mycia ciała (np. Nivea bądź Balea) też mogą w tych miejscach zapychać? Przecież kosmetyki zmywalne mają krótki kontakt z naszym ciałem. Dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. Uwazam, ze generalnie kosmetyki do mycia ciala nie powinny zapychac skory i smialo mozesz uzywac oliwki do mycia lub balsamowania na mokro w tych miejscach. Oczywiscie powinnas obserwowac swoja skore, jak reaguje na dany kosmetyk. Ja mam baaardzo wrazliwa i sucha skore i raczej balsamy i oliwki nie zapychaly jej. Jezeli jednak obawiasz sie, to moze sprobuj balsamow od np. Nivea pod prysznic. Nawilzaja, ale nie powinny zapychac, bo maja krotki kontakt ze skora. Daj koniecznie znac :)

      Usuń
  2. bardzo fajny pomysł z tym słoikiem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym roku właśnie taki słoiczek robię dla ukochanego :)
    Fajne wykonanie Twojego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W tym roku właśnie taki słoiczek robię dla ukochanego :)
    Fajne wykonanie Twojego ;)

    OdpowiedzUsuń