Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Wieczorowi ulubieńcy, czyli mały przegląd kosmetyczki

By | 14:37 7 comments


  Słodki i świeży nektar zamknięty w złotym flakonie. Bardzo kobiecy i subtelny zapach, który pieści zmysły i jest dopełnieniem wieczornej kreacji. Czy można być zadowolonym z perfumy zakupionej w sieciówce?


Jeżeli chodzi o perfumy, wody toaletowe i inne tego typu produkty, to niestety od jakiegoś czasu mam z nimi problem. Odkąd rzuciłam palenie mój węch bardzo się wyostrzył i często odrobina perfumy na moim ciele mnie irytuje i dusi. Po czasie zaczyna boleć mnie głowa i mam  mdłości. Jeżeli już spryskuje się czymś, to tylko pod biustem lub na ubranie. 


Ta perfuma z sieci Next bardzo spodobała mi się i nie powoduje żadnego uczulenia. Oczywiście nie próbuję nawet używać jej w okolicy szyi. Mimo to zapach cały wieczór utrzymuje się na skórze. To połączenie kwiatowych nut z wanilią. Pojawia się tu też amber, grapefruit i mandarynka. Nie za słodko, nie za mdło. Idealny zapach na wieczór.


Lubię delikatną i minimalistyczną biżuterię, dlatego drobny łańcuszek i pierścionek wystarczą. Często na Pinterest i Etsy przeglądam biżuterię i szukam inspiracji. Oczywiście mam też w swojej kolekcji duże naszyjniki, które uwielbiam, ale noszę tylko czasami. Znacie te portale? Lubicie oglądać tam zdjęcia?


Czerwień bez wątpienia jest klasyczna i ponadczasowa, ale czasami mam ochotę na nieco inny odcień na paznokciach i ustach. Piękna, głęboka fuksja też może być elegancka. szminka to Sally Hansen Color Comfort Pink Blossom 1030-07 Rose fleur. Zgaszony, lecz głęboki kolor zblakłej czerwieni z odrobiną różu. Lakier do paznokci marki Revlon, które bardzo lubię za trwałość, to 570 Vintage. Piękna intensywna fuksja z głębokim odcieniem. Mając nim pomalowane paznokcie dostaję bardzo dużo komplementów. Nie wiem dlaczego do tej pory nie pojawiła się o nim wzmianka na blogu. Muszę to koniecznie nadrobić. 


***


Ciekawa jestem jakie są Wasze ulubione wieczorowe zapachy. Macie swoich ulubieńców? Może znacie ten zapach? Jaki kolor na paznokciach gości u Was najczęściej? Koniecznie napiszcie. 



Nowszy post Starszy post Strona główna

7 komentarzy:

  1. A ja znowu lubię mocne zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie moge takich uzywac :/

      Usuń
  2. Współczuje tych przebojów z zapachami - ja bardzo lubię dość charakterystyczne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moze zabrzmiec to glupio, ale Sally Hansen ma tez kolorowke? myslalam ze maja tylko kosmetyki do manicure! a tutaj takie zaskoczenie, szminka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie brzmi to glupio, ja tez bylam zaskoczona :)) w sumie to wciaz nie wiem co jeszcze procz manicure zestawow i szminek maja :))

      Usuń
  4. piękna fuksja!:)
    perfumki z opisu już mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zdecydowanie od różu wolę krwistą czerwień na paznokciach i ustach, jeśli chodzi o wieczorne wyjścia. Róż rezerwuję na dzień :) Ale to oczywiście kwestia własnych przyzwyczajeń :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń