Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Kilka drobiazgów Wiosenno- Wielkanocnych

By | 21:05 6 comments


  Po długim wyczekiwaniu doczekałam się mojej ulubienicy- Pani Wiosny. Niestety szybko przyszła i zniknęła gdzieś. Jak na razie Pani Zima jeszcze o sobie przypomina, ale ja wiem, że to nie potrwa długo. Już nie mogę doczekać się spacerów i jazdy na rowerze, i choć już miałam okazję na niego wsiąść i wybrać się na długą przejażdżkę, to niestety w ostatnich dniach w Szkocji pogoda szaleje. W Polsce jednak też szału nie ma.



  Lubie stroić dom na wiosnę i Wielkanoc. Co roku dokupuję nowe gadżety i akcesoria. Czuje, że dom staje się taki radosny. Pierwszą rzeczą, która zdobi mój stolik w salonie lub drzwi wejściowe jest wianek z kwiatów. Kupiony dawno temu w sklepie Tiger. Niedawno odwiedziłam go i ponownie mają te wianki w sprzedaży, więc jeżeli Wam się spodobał, to polecam zajrzeć do tego ciekawego miejsca. Na pewno znajdziecie tam coś dla siebie. 



Uwielbiam pić herbatę. Najczęściej jest to zielona liściasta. Mam w domu różne czajniczki, kawiarki, zaparzacze, ale czasem chcę po prostu zrobić sobie tylko jedną filiżankę herbaty i wtedy idealnie sprawdza się sitko, które zawieszamy na krawędzi kubka czy szklanki. Kupione w Ikei, w dwupaku. Jeden podarowałam babci, która również jest herbaciarą. 

Kiedy herbata już nam się zaparzy, to gdzieś trzeba odłożyć sitko i łyżeczkę. Bardzo spodobała mi się podstawka, która do tego służy. Prosta i biała. Miała rzecz, a cieszy.



Mam dużo kuchennych ściereczek i ręczników, bo niestety mój partner wszystko nimi wyciera i szybko się brudzą. Będąc w Asdzie wpadł mi w oko ten ręcznik, który jest przepięknie wyszyty kwiatami, na końcu zdobiony haftowaną falbanką. Z tej serii możecie kupić pojemnik na miód, wazon i wiele, wiele innych pięknych ozdób do domu. 


  Wielkanoc chyba wszystkim kojarzy się z jajkami. Ja bardzo lubię ciepłe niedzielne śniadania i właśnie takiego gadżetu potrzebowaliśmy w kuchni. Pojemniki na jajka zostały kupione w Ikei, a jajko do gotowania, które wskazuję ścięcie żółtka można dostać w wielu sklepach. Uwielbiam ten wynalazek! Znacie go? Używacie?


Czasem podczas przygotowywania śniadania i zanoszenia wszystkiego na stół ciepłe posiłki szybko stygną. Tak jest też z gotowanymi jajkami. Nie lubię jeść zimnych, dlatego te kurczakowe ubranka wpadły mi od razu w oko. Wahałam się pomiędzy króliczkami, ale ostatecznie padło na właścicielki jajek. Ubranka pochodzą ze sklepu Tiger.  


U mnie zapowiada się długi weekend, dlatego, że w Wielkiej Brytanii mamy wolny piątek i poniedziałek. Mam nadzieję, że choć jeden dzień będzie ciepły i słoneczny, a wtedy na pewno wyruszę na rower. Póki co mam nawał nauki i egzaminów. Skupiłam się na nauce i wróciłam do pracy, więc czasu mi brak na wpisy. Na szczęście dzień jest coraz dłuższy i mam nadzieję, że jakoś się ogarnę i wyburzę z zimowego snu. 




Jak wasze przygotowania do Wielkanocy? Lubicie takie gadżety? Znacie sklep Tiger?




Nowszy post Starszy post Strona główna

6 komentarzy:

  1. Ktorego? Tiger? W Polsce jest w Warszawie na pewno, a tu jest ich strona internetowa http://www.tigerstores.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Eggtimer? Nigdy nie widziałam, ale muszę mieć! Bez problemu zrobię jakieś wymyślne obiady, a jajek na miękko za cholerę nie xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Eggtimer? Nigdy nie widziałam, ale muszę mieć! Bez problemu zrobię jakieś wymyślne obiady, a jajek na miękko za cholerę nie xD

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tego sklepu ale widzę,że mają fajne cudeńka! :)
    zdrowych,wesołych,jajecznych! :D

    OdpowiedzUsuń